Vijftien lentes jong en al flink wat noemenswaardig rolprenten en bijbaantjes achter haar naam. Neuh hoor, wij benijden Chloë Moretz helemaal niet (kuch kuch). Wat de jonge actrice nu weer binnen heeft weten te hengelen? De gloednieuwe campagne van Aéropostale.

 
CHLOË DOET CASUAL
Nog nooit van gehoord? Aéropostale is een Amerikaans merk dat zich richt op casualwear en 14- tot 17-jarige shoppers. Voor Chloë dit keer geen rodeloperoutfits van, pak ‘m beet, Chanel en Stella McCartney dus, maar shirts met prints, gekleurde broeken, korte jackjes en knappe loafers met studs. Alleen poseren voor het merk is er trouwens niet bij. Chloë schotelt je ook online haar favoriete looks voor en zal er geregeld een tweet uitsturen over de collectie van Aéropostale.

 
Neem een kijkje in de garderobe van Chloë’s Hick-tegenspeelster Blake Lively >

 
‘Ze is extreem geïnteresseerd in mode,’ laat een woordvoerder van Aéropostale aan WWD weten. ‘Ze zit op de eerste rij bij alle grote modeshows. Ze zal ook wedstrijden voor ons jureren en is het boegbeeld van onze Teens for Jeans-campagne.’ Hou Chloë – die momenteel schittert naast Johnny Depp in de rolprent Dark Shadows – dus goed in de smiezen.

Headshot of Gigi van der Zwaan
Gigi van der Zwaan
Digital Content Manager

Gigi van der Zwaan (1988) is de Digital Content Manager van ELLE.nl en coördineert alles wat online komt, van celebritynieuwtje tot opinie en van beautystuk tot modemoois. Wanneer ze niet het web doorspit voor de nieuwste interessante stukken voor online, maakt ze boswandelingen met haar vriend en twee zoontjes.