Het is nog eventjes wachten tot het in de (digitale) rekken hangt, maar gelukkig valt er tot die tijd te smullen van het campagnebeeld. Niet alleen van de H&M Conscious Collection, die eerder al online werd vrijgegeven, maar nu ook van de Divided-collectie van de speciale lijn. En dat vinden we leuk.

 
NATUURBEWUST
Het designteam van H&M heeft bewustwording van de natuur vrij letterlijk genomen deze keer, en wil het straatbeeld overspoelen met kekke bloemen- en plantenprints. Bloesjes, shorts, luchtige bomberjacks, schoenen en petten; niks wordt overgeslagen. En natuurlijk zijn al die leuke kledingstukken heel eco-verantwoord, want ze zijn gemaakt van de afbreekbare stoffen als organisch katoen, gerecycled polyester en Tencel (gemaakt van houtpulp). Geeft toch net even een beter gevoel als je het aanhebt.

 
Meer nieuws van H&M: de & Other Stories webshop is geopend >

 
En dat is nog niet alles, H&M is druk op weg om nog meer karmapunten te verzamelen. Dat doen ze met een groots opgezette inzamelactie, waarbij ze oude kleren redden van een einde op de stortplaats. Bij geselecteerde winkels kan je je oude kleding inleveren, van welk merk dan ook, in ruil voor een voucher van de winkelketen. Hou de website in de gaten voor deze actie.

 
De H&M Conscious Collection is vanaf 25 maart te koop, zowel online als in de winkel.