Whitney Port gaat puistvrij

Whitney ‘The City’ Port zet haar gezicht in voor de strijd tegen puistjes, voor een luttele 15 mille.

Het Amerikaanse bedrijf Zeno Corp. heeft een contract getekend met Whitney Port. Whit wordt het nieuwe gezicht van het antipuistjes middel HotSpot en vangt daar vijftien miljoen dollar voor (bijna 11 miljoen euro). Niet dat wij Whitney ooit hebben kunnen betrappen op iets dat ook maar in de verste verte op ’n puist lijkt, maar dat terzijde.

De reclamespotjes zijn opgenomen in New York. Naast voorspelbare beautyreclame-inkoppers (wij verwachten iets in de trant van: ‘mijn huid voelt als een babybilletje’) zal een van de spotjes ook een beetje reality-tv bevatten: in 30 seconden showt Whitney een dag uit haar (puistloze) leven.

Advertisement - Continue Reading Below

Nieuwsgierig geworden? Vanaf maart zijn de commercials te zien op de Amerikaanse zenders MTV, VH1 en TeenNick. Daarnaast komen er advertenties in o.a. Seventeen en Allure. Om Whit te spotten in haar HotSpot reclame zul je het web dus even af moeten struinen.