Inderdaad, er zijn veel, véél modellenwedstrijden. Maar - zo weet ook Guess - ieder model, van Kate Moss tot Doutzen, is ooit gespot. Daarom heeft Guess Watches 'Faces to Watch' bedacht: een interactieve campagne op zoek naar dé gezichten (man en vrouw) van hun nieuwe wereldwijde campagne. Met behulp van een film (te zien via www.facestowatch.nl) kun je zoveel mogelijk mooie mensen spotten óf jezelf aanmelden als model. Plus: via dezelfde website kun je ook stemmen op jouw favoriet. Enne... sta jij als meest actieve spotter in de toplist, dan wachten je vele 'spotter rewards' en who knows: misschien ben jij wel de ontdekker van het nieuwe topmodel van Guess. Vergis je dus niet: naast de winnende modellen vallen ook de spotters flink in de prijzen!Schrijf je nu in! Via het inschrijfformulier dat in de nieuwste ELLEgirl zit, of via www.guesswatches.nl! Check voor meer info ook www.facestowatch.nl.
Model Spotter
Attentie aan iedereen die denkt hét nieuwste modellentalent te kunnen spotten. Guess Watches zoekt jou om hen te helpen het nieuwe gezicht van het label te vinden.
Shoptip: Eastpak Artist Studios
Shoptip: The Vintage Kilo Sale
Kijktip: One Direction 1D Day
MTV EMA 2013: het was te gek!
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder