Burberry meest populair op social media

Wowsa! Burberry heeft meer dan tien miljoen Facebook-fans en is het meest populaire luxe label op dit sociale medium.

Facebook en Twitter, twee rete populaire social media-platforms waar we eigenlijk – heel stiekem dan – niet meer zonder kunnen. Om de zoveel tijd moet je status ge-update worden en houd je in de gaten wat de rest van de wereld uitspookt. Verslaafd? Tja, wie niet?

TIEN MILJOEN FACEBOOK-FANS
Dacht je dat je met vijfhonderd Facebook-vrienden een aardig groepje buddy’s verzameld hebt? Think again. Burberry heeft maar liefst tien miljoen Facebook-fans en 700.000 volgers op Twitter. En daarmee is het preppy merk uit Groot-Brittannië het meest populaire luxe label van heel Facebook.

Advertisement - Continue Reading Below

Ben je al fan van de ELLE’s Facebook-pagina? >

De sleutel tot succes? Naar eigen zeggen zit het ‘m in het delen van heel veel unieke dingen die alleen de volgers van Facebook en Twitter kunnen zien. Ook post Burberry op beide platforms andere content, waardoor ze alle twee continu interessant blijven.

BEHIND-THE-SCENES-FILMPJES
Om hun trouwe fans te bedanken postte Burberry drie behind-the-scenes-filmpjes van de nieuwste campagne op Burberry’s YouTube-kanaal. En ach, ELLEgirl.nl is de moeilijkste niet. Wij plaatsen ze met alle liefde hier, zodat jij ze ook kunt bewonderen.