Doen-de-middenscheiding

Kies ook voor de gulden middenweg en ga voor het betere scheidwerk. Hoe sluiker hoe beter. Zo weten ook de designers van o.a. Chloé, Blumarine, D&G en Armani. Prachtig glanzend, gestijld haar is een vereiste, maar hé: laat er nou net een erg fijn nieuw haarproduct zijn gelanceerd…

NIEUW ONDER DE ZON
Mogen we even voorstellen: Aussie, een Australisch haarverzorgingsmerk dat nu ook naar Nederland komt. Wat er zo bijzonder is aan Aussie? Welnu, het allereerste product, de 3 Minute Miracle Reconstructor-conditioner, bestaat uit een mix van plaatselijke fruitsoorten en authentieke kruiden uit de Australische bush, die – zo ontdekte oprichter Tom Redmond in 1979 – beschadigd en futloos haar omtoveren in een gezonde en glansrijke coupe.

Kijk voor meer middenscheiding-inspiratie van de catwalks bij grote zus ELLE.nl >

In andere landen heeft deze flink zoet riekende conditioner (Hubba Bubba? Kauwgomlolly’s? Nee: van die kauwgom uit een tube!) al bizar veel prijzen in de wacht gesleept en inmiddels is de Aussie-lijn uitgebreid naar in totaal veertien verschillende shampoo- en conditionerproducten. Wij kunnen ’t nu ook gaan proberen.

Aussie is vanaf 17 oktober gewoon verkrijgbaar bij de Etos om de hoek.