Katy Perry X ghd

Van zwart naar blauw naar roze naar paars en weer terug naar zwart: Katy Perry heeft zo ongeveer alle kleuren van de regenboog gehad als het aankomt op haarkleuren. Voor de nieuwste campagne van het haarmerk ghd hield ze het toch maar bij zwart.

Ghd, staat voor ‘good hair day’ en is onder de celebs een zeer geliefd label. Al in 2011 wisten ze Katy Perry te strikken als ambassadrice en onder het motto ‘good hair day, every day’ speelt ze (samen met heur haar) sindsdien de hoofdrol in de campagnes.

 

SHIMMER, MEGAPHONE EN HEPBURN
De allernieuwste zwartwitbeelden zijn geschoten door fotografe Ellen von Unwerth. Geïnspireerd op het ouderwetse Hollywood hebben de foto’s elk een thema: Shimmer, Megaphone en Hepburn. Net als back in the days is de make-up simpel (slechts eyeliner) en draait het vooral om de kapsels. De foto’s zijn iets klassieker dan de voorgaande campagnes, maar Katy rocks it anyway.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Enfin, genoeg gepraat. Die foto’s wil je namelijk gewoon zien. Dat kan op de site van ghd, daar zijn ook de eerdere kiekjes van Katy voor ghd te bekijken. Wel klein minpuntje: ghd zelf verscheept de producten niet naar Nederland. Maar! Wie zoekt, vindt: Asos verkoopt de producten. Ohja, onze Amerikaanse collega's hebben nog een backstage beeld voor je klaar staan. You're welcome.

 

Katy Perry heeft ook een, jawel, nepwimperlijn >