Hoe? Op z’n Diesels. Dus met een bijbehorende online campagne. Hierin neemt het merk social media van vandaag de dag op de hak met vragen als: ‘Why do you know what your friend’s lunch looks like, and how is this making the world a better place?’

A BREAK FROM LIFE ONLINE
In de campagne gaat Diesel twintig jaar terug in de tijd – toen schoenen nog geen automatische stappentellers, calorietellers, en GPS hadden. De pre-internet experience dus. En daar koppelde het merk dan weer heel slim een actie aan vast. Zo wordt iedereen met de campagne opgeroepen drie dagen lang niets te posten, delen, vind-ik-leuken of iets van dien aard. Als deelnemer maak je hierdoor kans op één van de twintig YUK Anniversary sneakers. Een van filmpjes die bij de campagne hoort, kun je hier onder bekijken.

Niet gewonnen? Voor € 125 zijn de schoenen ook gewoon in de Diesel-winkels verkrijgbaar en op de website van Diesel.

Diesel slaat de handen ineen met Edun voor een jeanscollectie >

youtubeView full post on Youtube