Music That Moves; zo heet de gloedjenieuwe muziekreclame van Coca-Cola Light. Het filmpje is onderdeel van de Stay Extraordinary-campagne van het bedrijf en volgt Taylor Swift tijdens het schrijven van haar nieuwe nummer 22.

TWENTYTWO
Natuurlijk vallen die momenten waarop ze bruist van de goede ideeën precies samen met de keren dat ze een slokje neemt van haar flesje Coca-Cola Light; het blijft natuurlijk een reclame. Maar dat terzijde. Het catchy liedje wordt, eenmaal op de radio, door iedereen meegezongen. Van een volwassen man in de auto en een kok at work tot een groepje vrienden op een karaokeparty. En als fabuleus einde van de short film loopt mannenverslinder Taylor het podium op om flink te rocken. Like.

Nog leuker; ELLE US had exclusieve backstagebeelden van het filmpje. Maar die had je natuurlijk allang gespot links bovenin dit artikel. Bekijk hieronder ook het Music That Moves-reclamespotje van Coca-Cola Light...

Alicia Keys ontwierp een tweede collectie sneakers voor Reebok >

youtubeView full post on Youtube