Kim Kardashians diëtiste deelt drie tips die we allemaal kunnen volgen

Zo kies je in de supermarkt véél makkelijker je avondeten.

Meest gelezen

Weten we allemaal nog hoe Kim Kardashian na haar twee zwangerschappen in bijna ongeloofwaardig rap tempo haar strakke lichaam terugkreeg? Dat heeft ze, naar eigen zeggen, voornamelijk te danken aan het Atkins dieet - een dieet dat al langer favoriet is, en waarnaar ze al haar hele leven teruggrijpt als ze weer een fit lijf wil.

Advertisement - Continue Reading Below

Klinkt het Atkins dieet je vermoeiend of ingewikkeld in de oren? Dan hebben we goed nieuws: Colette Heimowitz, vice president of education & nutrition bij Atkins, deelde met Elite Daily drie verbluffend simpele tips, die het hele dieet handig samenvatten. Komen ze.

1. Blijf weg van suiker

Kies voeding die het minste impact heeft op je bloedsuikerspiegel. Heimowitz: 'Probeer voor minder dan vijf gram suiker per maaltijd te gaan.'

Meest gelezen

2. Kies voor eiwitten

Heimowitz: 'Zorg dat je in elke maaltijd eiwitten verwerkt, want eiwit houdt je voldaan en zorgt ervoor dat je geen hongergevoel meer hebt. En als je voor koolhydraten gaat, kies dan de vezelrijkste koolhydraten die er beschikbaar zijn.'

3. Kies gezonde vetten

Verwerk in elke maaltijd gezonde vetten, zoals vis of avocado. Heimowitz: 'Als je deze drie tips volgt, is het simpel. Bovendien hoef je geen groot budget te hebben: olijfolie is goedkoop, groenten zijn altijd beschikbaar en hoeven (bijvoorbeeld op de markt) niet duur te zijn - moeilijk of duur hoeft het niet te zijn.'

Kind kan de was doen, dus.