Fijn! Vanaf volgende week kun je je top-tot-teen-look bij Net-a-Porter shoppen. De webwinkel breidt haar assortiment namelijk uit met een beautysectie, genaamd The Quintessential Edit.

 
BEAUTY MEETS FASHION
Net-a-Porter broedde al even op het plan om ook beauty aan te bieden op de site. De toenemende vraag van vaste klanten gaf het laatste zetje in de rug. Laatstgenoemden kunnen hun hart nu ophalen, want de website heeft make-up, haar- en huidverzorging en parfum aan het assortiment toegevoegd. Geen overload aan producten; de index blijft klein en selectief, om zich te onderscheiden van andere beauty e-tailers, zoals Sephora. Merken die de selectie haalden zijn onder andere 3Lab, Aesop, Beauty Works West, Chantecaille en James Read.

WORLD DOMINATION
Net-a-Porter groeit als kool. Naast het gloedjenieuwe beauty-assortiment komt de webshop volgende week met een vertaling in Frans, Duits en Mandarijn en opende er gisteren een distributiecentrum in Hong Kong om de markt in Azië van een betere service te kunnen voorzien. They’re taking over the world.

 
Vanaf 20 maart kun je voor de beautyproducten bij Net-a-Porter terecht. Prijzen zullen variëren van € 27 voor een lipstick van Chantecaille tot € 387 voor de Joya Ames Soeurs solid perfume.

 
YSL Beauty sloeg Cara Delevingne aan de haak voor de nieuwe Babydoll-lijn >