Wowsa, Scarlett Johansson en Matthew McConaughey zijn een nieuw setje. Ho, ho, on set dan hè. De twee sterren van het witte doek schitteren samen in de nieuwste campagnebeelden van Dolce & Gabbana’s riekers The One en The One For Men.

 
ScarJo werd deze week opnieuw uitgeroepen tot Sexiest Woman Alive >

 
Ondanks dat Matthew al tijden de gelukkige familieman uithangt met echtgenote Camila Alves en kroost en Scarlett zich onlangs nog verloofde met lover Romain Dauriac; wij kopen het plaatje. Want het Hollywoodduo zet een verdraaid geloofwaardig liefdessetje neer op de zwart-wit kiekjes geschoten door Peter Lindbergh. Oh well, daar zijn het acteurs voor natuurlijk.

Pssst... behind the scenes-foto's zien van de D&G-shoot? Check ze hier >

 
Naast Rihanna  en Proenza Schouler heeft MAC, dat dol is op collabo's, heus nog ruimte voor nóg een designersamenwerking. In comes Pedro Lourenço, een grensoverschrijdende Braziliaanse ontwerper die vooral hoge ogen gooit met zijn architectonische, grafische ontwerpen. Op de planning staat een limited edition collectie vol lipsticks, lipglosses, oogschaduw, nagellakken en poederblushes die midzomer 2014 wereldwijd in de make-upschappen komt te liggen. Gehuld in prachtige grafische verpakkingen, hopen wij dan zo.

'M•A•C is an innovative and fashion inspired brand that I have admired for years,’ verklaart de beste man zijn project met MAC. ‘Together, in total synergy, we created a unique and whimsical collection very much aligned with my style and M•A•C's trend setting history.’