‘Best friends make magic together.’ Met deze woorden kondigde Marc Jacobs twee maanden geleden al trots aan dat zijn gloednieuwe tv-campagne voor parfumparadepaardje Daisy door niemand minder dan BFF Sofia Coppola zou worden geregisseerd. En nu is het knipper en je mist het, maar toch prachtige filmpje dan eindelijk daar. Bekijk ‘m hieronder!

De opbrengsten van Marc Jacobs' shirt met Kate Moss' afbeelding uit de jubileumeditie van Playboy gaan naar het goede doel >

 
Hairdressers Against Aids. Met het uploaden van de eerste selfie op www.joinaidsfonds.nl trapte Victoria Koblenko deze week de campagne Join Red Scissors af, een samenwerking tussen het Aids Fonds en L’Oréal Professionele Producten. Nog t/m 7 december kunnen mensen met een nieuwe coupe, geknipt bij één van de aansluitende kapsalons, een selfie uploaden voor het goede doel én eigenaren van de selfies die aan het eind van de maand de meeste stemmen hebben opgeleverd winnen te gekke prijzen. {Joinaidsfonds.nl}

Selfie is woord van het jaar 2013 >

Prinses Diana’s meest sprookjesachtige baljurk is in Londen voor een whopping € 122.832 onder de hamer gegaan. Diana schafte de jurk, van de hand van voormalig designduo David en Elizabeth Emanuel, in 1986 zelf ook aan via een veiling voor het goede doel. {Telegraph}

youtubeView full post on Youtube