We bedoelen maar: binnenkort komt haar eigen biografie uit, ze heeft al een eigen capsulecollectie, en dan is een eigen make-uplijn een méér dan logische vervolgstap.

Maar dat doet ze natuurlijk niet helemaal zelf: papa Lagerfeld heeft het Japanse merk Shu Uemura uitverkoren voor een exclusieve samenwerking met zijn lieveling. Naam van de lijn? Shupette by Karl Lagerfeld. Uiteraard had Karl een flinke vinger in de ontwerppap: hij schoot de campagnebeelden en heeft de plaatjes op de flesjes en potjes getekend.

NEPWIMPERS
Wat je van de poezelige lijn kunt verwachten? Onder meer roze nepwimpers met kristallen, een oogschaduwpalet met veel roze, blauw en wit. En Choupette heeft haar bijdrage geleverd door model te staan voor de campagnebeelden en wat quotes van haar Twitter-account uit te lenen, zoals: ‘queen of catnaps’ en ‘social media’s most wanted’, die op de flesjes en potjes staan.

Over prijzen en exacte verkooppunten is nog niets bekend, wel weten we dat de collectie rond de feestdagen wordt gelanceerd.

Kun je hier niet op wachten? Probeer dan de collectie van de Blake, Doutzen en Laetitia voor L’Oréal >

Hairstyle, Eye, Eyebrow, Eyelash, Makeup artist, Organ, Eye shadow, Personal grooming, Eye liner, Cosmetics,
Carnivore, Violet, Cosmetics, Felidae, Lipstick, Personal care, Household supply, Small to medium-sized cats, Paper product, Cat,