Wat dan weer goed nieuws voor ons gezicht is, want kíjk alleen al naar RiRi. Doe ons ook zo'n huidje (en bum, en stem, en benen, en...).

Maar we dwalen af. Rihanna wil de beautywereld dus veroveren en slaat daarvoor de handen ineen met LVMH voor haar eigen beauty- en make-upspullen. Niet het kleinste bedrijfje en volgens de laatste berichten is vangt RiRi met die deal minstens $10 miljoen (work, work, work, work, work, work)!

Rihanna's beautylijn moet in de herfst van 2017 in de schappen liggen en gaat Fenty Beauty by Rihanna heten. Een slimme zet als je het ons vraagt, want Rihanna heeft Puma met haar eigen lijn ook weer op de kaart gezet.

Er is nog niets bekend over hoe de producten eruit gaan zien of wat we kunnen verwachten, maar wij gokken zo dat RiRi's favorieten - rode lipstick, glowy foundation, coole nagellak - er geheid in zullen zitten. David Suliteanu, CEO van Kendo, een divisie van LVMH, laat weten over de knallende samenwerking:

'Fenty Beauty by Rihanna is a beauty rocket ship that will appeal to a huge and diverse global audience. We are aiming for the stars.'

Oh yes!

https://media.giphy.com/media/k1SuVPEuA89S8/giphy.gif

Waarom de nagellak van Chanel zojuist ZOVEEL beter is geworden >