Een beetje fan - van Gucci of Jared - heeft het vandaag op de voet gevolgd via Snapchat. Alle smeulende beelden die de acteur zomaar even dropte. En potjandrie, we moeten even bijkomen hoor. Wat een heetheid. Toen we eerder deze week aankondigden dat Alessandro Michele, de grote man aan het roer bij Gucci, de geurenwereld op zijn kop zou zetten, hadden we dit niet kunnen bevroeden...

Heeft er íemand een waaiertje bij de hand om onze rode konen wat verkoeling toe te wapperen?

Voor wie durft: druk hierboven op PLAY.

En wat je dan te zien krijgt... Een tipje van de sluier: Jared Leto (op zichzelf natuurlijk al een minuutje of twee kijken waard) met modellen Julia Hafstrom én Vera van Erp in een intiem samenzijn. En als we intiem zeggen, dan bedoelen we ook intiem. Denk aan een sensuele intrige. Iets wat de hashtag en term #guiltynotguilty die nieuwe dimensie geeft waar we het eerder al over hadden.

Bijgekomen? Leuk om te weten dat Alessandro Michele Venetië doelbewust als setting voor deze spraakmakende campagne heeft gekozen: het is de stad van het oudste carnaval ter wereld en dé plek in Europa waar 'genot en losbandigheid' in de 18e eeuw hoogtij vierden. Daar waar iedereen al eeuwenlang zichzelf mag zijn - vrij en excentriek en, nou ja, zoals in deze campagne, zullen we maar zeggen.

#GuiltynotGuilty

Overbodig te melden dat de geuren - want daar draait het natuurlijk (ook) om - aansluiten op bovenstaande: ze staan voor die ultieme vorm van vrijheid en laten het idee van typische mannelijke en vrouwelijke ingrediënten los. Gucci Guilty for Her bevat bijvoorbeeld geranium, een ingrediënt wat juist vaak in mannengeuren wordt gebruikt. En Gucci Guilty for Him staat juist bol van de bloemige, sensuele oranjebloesem. We bedoelen maar.

Afijn, op PLAY drukken dus. Let op: alleen voor anarchisten, hedonistische levensgenieters en vrije geesten. Guilty. But só not guilty.

Perfume, Fashion accessory, Drink, Eyelash, Beauty, Bottle, Distilled beverage, Photography, Flash photography, Romance, pinterest