Het dieet van Eva Mendes

Eva Mendes gaat niet voor de belachelijk magere look, maar is ambassadeur van (subtiele) rondingen.

FAB FIVE

Eva Mendes dankt haar prachtlijf aan het 5 Factor Dieet en het bijbehorende fitnessregime van trainer Harley Pasternak. Je eet vijf maaltijden per dag, met vijf gebalanceerde ingrediënten met gezonde koolhydraten, gezonde vetten, eiwitten en vezels. De maaltijden zijn zelfs klaar in slechts vijf minuten! Dit dieet wordt gecombineerd met vijf trainingen per week (begint je iets op te vallen?) en verder moet de actrice heul veul water drinken. Daarnaast eet Eva nooit vlees.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Dankzij deze gezonde levensstijl kan Eva Mendes zichzelf af en toe trakteren op haar favoriete taco's, macaroni en Oreo-milkshakes. Maar dan wel met mate.

 

IN HET ZWEET

De work-outs van Eva Mendes bestaan vooral uit cardiotrainingen en het ‘definiëren’ van de spieren. Ze begint met vijf minuten op de loopband om op te warmen en gaat daarna verder met touwtje springen, hardlopen en/of fietsen.

Meest gelezen

 

Samen met haar personal trainer richt Eva zich tijdens het krachtgedeelte vooral op bovenlichaam, buikspieren en benen. Jup, crunches zijn ook de 39-jarige actrice niet vreemd. Daarnaast is Eva is een echte yoga-freak en beoefent dit ten minste twee keer per week. Poeh. Intussen houdt de Cubaanse er ook nog van om lange ren- en loopsessies met haar hond te doen.

 

Aha. Dus zo behoudt de 1.67 meter lange Eva haar 52 kilo. En dan trouwt ze ook nog eens met Ryan Gosling, grrr.
 

Jessica Alba dankt haar prachtlijf aan... >