Kate Hudsons post-baby regime

Die verdraaide babyvetjes, hoe raak je ze kwijt? Kate Hudson verklapt hoe zij het deed.

Soms is het best een hele kluif om weer op gewicht komen na een zwangerschap. En toch zie je beroemde mama’s vaak binnen luttele weken weer in optima forma op de rode loper verschijnen. Zo ook Kate Hudson (zie foto... wow!). Maar geloof ons, dat gaat echt niet vanzelf.

 

CARDIO, YOGA & PILATES
Na haar eerste baby kostte het Kate moeite om haar gewicht weer op orde te krijgen. Daarom ging ze na de geboorte van haar tweede zoon Bingham extra hard aan de slag. En het resultaat mag er zijn. In een interview met STAR Magazine verklapt de 33-jarige actrice: 'Ik besteedde zes uur per dag aan een streng fitnessprogramma. Ik deed eerst 45 tot 55 minuten cardio, daarna een uur yoga of pilates. En dat drie keer per dag.'

Advertisement - Continue Reading Below

  
KIP, DUMPLINGS & SCONES
Kate’s beste tip om af te vallen: calorieën tellen. Maar niet al te streng, iets lekkers zo nu en dan moet kunnen. 'Ik ben geen dieettype. Daarvoor zit ik niet in het juiste gezin, mijn moeder maakt altijd kip en dumplings. En ik ben gek op scones met clotted cream en jam. Die kan ik niet laten staan.'
     

Wel op zoek naar een dieet? Dit doen de celebs >

  

ZEG 'JA' TEGEN YOGA
Sporten dus. We zeggen niet dat je uren per dag de yogamat op moet. Maar wil jij ook een beetje van wat Kate Hudson heeft? Lees hier dan meer over yoga voor thuis >

   

Dit is Kate Hudsons geheim voor een stralende teint >