Het dieet van Jessica Alba

Buikspieren van staal, net als Jessica Alba? Zo krijg je het voor elkaar.

Jessica Alba genetisch gezegend met een droomfiguurtje? Nope. De actrice verklapt dat al haar familieleden flink overgewicht hadden en ze daarom op 12-jarige leeftijd besloot om voor zichzelf te gaan koken.

 

Jessica houdt niet van detoxen, dus ze zorgt er immer voor dat haar gewicht niet te veel schommelt. Toen ze echter zwanger werd, kwam ook Jessica aan en besloot daarom al het ‘witte eten’ te schrappen. Dit betekende geen suiker, geen meel en geen witte rijst. Je moet de discipline maar hebben, niet?

Advertisement - Continue Reading Below

 

HET DIEET
Maar nu ook dochter nummer twee al vrolijk rondloopt, heeft de actrice haar dagelijkse dieet weer opgepakt. Wat dat dan wel mag zijn? Nou, als ontbijt stort Jessica zich op een kommetje havermout met bessen en 3 à 4 geroerde egg whites. Als lunch staat er altijd een salade op het menu, met kippenborst, zalm of tonijn. Als avondmaal kiest de actrice vaak voor sashimi, ossenhaas of andere magere proteïnes met zoveel groenten als ze wil en drie kleine rode aardappelen. Brood en toetjes laat ze dus (bijna) altijd staan. Jessica snackt vaak alleen met amandelen of zelf gepopte popcorn.  

Meest gelezen

 

HET FITNESS-SCHEMA
Naast dit strikte dieet houdt Jessica Alba zich ook nog eens aan een pittig fitness-schema. De actrice probeert iedere dag 45 minuten à een uur te trainen in de gym. Ze begint dan met 15 minuten op de loopband om haar hartslag omhoog te gooien en start daarna aan 50 lunges en crunches. Vervolgens springt ze nog 10 minuten op een cardio-apparaat en als laatste werkt ze non-stop aan haar schouders, biceps en triceps in sets van vier. Wow.

 

Dit doet Blake Lively voor haar killer body >