Afgelopen zomer verklapten we het al: Coca-Cola komt met een minder slechte cola, beter bekend als Coca-Cola Life. Argentinië, Chili en het Verenigd Koninkrijk waren haantje de voorste; zij brachten het gezond(er) ogende drankje als testcase op de markt. Vanaf januari 2015 gaat deze gloedjenieuwe cola (gezoet met stevia) bij ons over de toonbank. Én we reppen alvast met jullie over het middelpunt van de Coca-Cola Life-campagne: Rosie Huntington-Whiteley.
EN DAT DOET ZE ZO
Wauw. In een lange knappe groene jurk, die haar postuur natúúrlijk weer fenomenaal laat uitkomen. De 27-jarige Britse promoot het frisdrankmerk op een ultra elegante manier. Zélfs drinken uit het colablikje weet ze elegant over te brengen. Hoe dan
Haar mening over het nieuwe drankje: Im a great believer in not denying yourself when it comes to what you eat and drink but, like everything in life, its about finding a healthy and happy balance. We hadden ook niet anders van dr verwacht. Check de video hieronder tijdens de lancering van deze nieuwe Coca-Cola variant.
Ondertussen neemt Galliano zijn troepen mee naar Maison Martin Margiela >