Zo krijg je in 6 work-outs perfecte billen

Fotobewijs!

Meest gelezen

ELLE.com's Victoria Dawson Hoff liet zich onder handen nemen door 'The Gluten Whisperer', zoals New Yorkse trainer Ryan Anthony wordt genoemd. Die bijnaam heeft-ie niet voor niks: hij maakt van platte billen ronde billen, en da's precies wat er ook bij Hoff gebeurde in slechts 6 (!) work-outs.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Meest gelezen

De moeite van het proberen waard, dus! Haar favoriete oefeningen met Anthony op een rij.

 

1. Kneeling Side Kick

 

> Maak van jezelf een plank, met je linkerknie en linkerhand op de grond en je torso boven de grond. Trek je rechterbeen omhoog - hou hem recht, zodat hij op dezelfde hoogte als je heup (of iéts daarboven) komt.

> Hou je voet gebogen en je been recht, terwijl je zo ver mogelijk naar voren 'trapt'.

> Herhaal 12 keer, en doe de oefening dan 12 keer op je andere zij.

 

2. Dirty Dog

 

> Ga op handen en knieën zitten.

> Breng je rechterknie naar de zijkant, zodat je dij gelijk loopt met de grond.

> Hou je voet (weer) gebogen, en trap naar buiten tot je been recht is. Breng je knie daarna weer naar de grond.

> Herhaal 12 keer, doe de oefening dan met je andere been.

 

3. Kettlebell Deadlifts

Advertisement - Continue Reading Below

 

> Ga rechtop staan, met je voeten wat wijder dan je schouders, en je armen recht naar beneden, terwijl je de kettlebel vasthoudt.

> Buig met de kettlebel in je hand door je heupen, terwijl je je rug recht houdt, totdat de kettlebel bijna de grond raakt.

> Kom weer omhoog, en denk erom je rug recht te houden!

> Herhaal 12 keer.

 

4. Sumo Squats

Meest gelezen

 

> Je kunt deze oefening met of zonder gewichtjes doen. Als je ze gebruikt: hou ze recht op je schouders, met je ellebogen gebogen. Zet je voeten iets wijder uit elkaar dan je schouders.

> Buig door je knieën, terwijl je je rug recht houdt. Buig net zo ver tot je dijen gelijk lopen met de grond. Gebruik je buikspieren tijdens de beweging.

> Kom weer omhoog.

> Herhaal 12 keer.

 

5. Sumo Squat Pulse

 

> Zet je voeten iets wijder dan je schouders, en buig half door je knieën, terwijl je je rug recht houdt.

> Kom weer omhoog. Buig nu nog een keer, maar nu zo ver dat je dijen gelijk lopen aan de grond.

> Herhaal 12 keer. 

 

 

6. Donkey Kicks

 

> Ga op handen en knieën zitten, terwijl je je handen bij elkaar houdt.

> Hou je voet en knie gebogen, en breng je rechterbeen omhoog.

> Herhaal twaalf keer, en wissel van been.

Bron: ELLE.com

Zó sport Beyoncé dus >

12 redenen waarom je nu moet starten met hardlopen >