ZO krijg je dus een derrière als Khloé Kardashian

​'Because nobody ever wrote a song about a small ass.'

Meest gelezen

We zien Khloé Kardashians (naakte) bum de laatste tijd meer dan onze eigen behind. Door foto's en, eh, bijzondere scènes als deze uit Keeping Up With The Kardashians bijvoorbeeld...

Trade Marked ™

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on

Advertisement - Continue Reading Below

 

 

Je moet toegeven, dat is een goede bum. Maar daar moet je ook wel wat voor overhebben. Khloé werkt zich al tijden in het zweet met personal trainer Gunnar Peterson en neemt voor haar app verschillende fitnessvideo's op. Dit keer op het program, op verzoek van héél veel fans? Het trainingsgeheim achter Khloés butt.

Filmed another Khlo-Fit with @gunnarfitness this morning 💪🏽💪🏽 Static squat on a bosu ball 🔵

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on

Meest gelezen

 

In de nieuwste KHLO-FIT-video onthult Khloé Kardashian dié ene workout die ze altijd moet doen voor stevige billen. Het is een zware, let wel. Je moet squatten op een instabiele ondergrond, Khloé gebruikt bijvoorbeeld een Bosu ball. Die squat moet je enige tijd vasthouden (zwaar!) en zo vaak mogelijk herhalen.

Gunnar Peterson vertelt dat je dit ook op een stapel handdoeken, kussens of een luchtbed kunt doen, als het maar geen 'gewone' vloer is:

'Your core is gonna fire, and your legs are going to work different muscle firing patterns to stabilize your position which makes the muscles more efficient.'

Kijk in de video hoe het precies in z'n werk gaat en hoe lang je het vol moet houden: