DIT zijn dé 6 dingen die 'skinny bitches' iedere dag doen

De zogenaamde 'supermodel workout whisperer' die achter de The Skinny Bitch Collective zit vertelt ALLES aan onze ELLE.com-collega's.

Meest gelezen

We praten je even bij. Wellicht heb je weleens gehoord van The Skinny Bitch Collective in Parijs. De club is opgericht door celebritytrainer Russ Bateman, een fitness-icoon met een beroemde instagrampagina waarop hij foto's van zichzelf in het zweet werkende supermodellen en andere artsy shots post. 

Bateman krijgt talloze Victoria's Secret-modellen zo ver om keihard te jump squatten, vervolgens gewichten te heffen, daarna nog ballet moves te doen en wat meer niet. Vol van alle baquettes en kazen tijdens Parijs Fashion Week probeerde onze ELLE-collega Julie Schott een training bij 'm uit in de Franse hoofdstad. En dat heeft ze geweten. Julie vertelt...

Advertisement - Continue Reading Below

'"Er zal vast wel een supermodel of twee aanwezig zijn," waarschuwde Bateman mij voor de les.

De Parijse work-out studio waarin ik op een ochtend binnenstap valt het beste te omschrijven als Fight Club meets Black Swan. De les begint. Maar in plaats van dat Bateman de klas leidt, heeft-ie een mysterieuze sportveteraan ingehuurd om alle moves voor te doen. Russ Bateman maakt intussen foto's van zijn instagrampagina, want dat moet immers ook gebeuren. "Kijk naar Claire!" roept hij plotseling, en we kijken allemaal naar een druk springende blonde blondine.

Meest gelezen

The SBC show at #pfw this eve "opened and closed" by @tonigarrn ✌️✌Thanks to all that came, saw and conquered.

A video posted by The Skinny Bitch Collective (@russellsbc) on

 

Batemans lessen mogen dan wel extreem klinken, zijn 'Skinny Bitch Collective'-lifestyle - zo doopte hij dus de methode die-ie heeft ontwikkeld - is nog verbazingwekkend... normaal. Bateman vertelde me dé 6 regels waar zijn 'skinny bitches' zich iedere dag aan houden:

BEDENK VOORDAT JE NAAR BED GAAT WAT JE DE VOLGENDE OCHTEND GAAT ONTBIJTEN

Denk: veel eiwitten en veel vet: "Maak tijdens drukke ochtende gebruik van de restjes van de avond tevoren die eenvoudig op te waren zijn," zegt Bateman. "Gebruik eiwitpoeders, eieren, zalm of wild vlees." Bateman ontwikkelde ook een 'Skinny Bitch Collective'-elixir voor vetverlies, bestaande uit reishi, cayennepeper, gember, citroen en warm water. Toch een keer proberen.

Blueberry pudding hype. Want to know what an SBC'er eats for breakfast? Check russsbc on snapchat now.

A photo posted by The Skinny Bitch Collective (@russellsbc) on

 

ZORG DAT JE SEKS HEBT 'S OCHTENDS

Waarom seks 's ochtends éxtra sexy is? "Het zorgt ervoor dat je hersenen 'aan' gaan en het is te vroeg om onzeker te zijn," legt Bateman uit. "Mensen zijn 's avonds moe en moeten dan even rust nemen om te ontstressen, je moet jezelf dan juist niet weer gaan prikkelen."

En er is nog een voordeel: "Seks verlaagt cortisol, wat weer van pas komt als je 's ochtends de drukke metro moet pakken of te maken hebt met een Uber-chauffeur die verdwaalt terwijl je snel naar je werk moet."

STA IN DE SPORTSCHOOL NIET EEN UUR OP EEN CARDIO-APPARAAT

Bateman: "Dat is alsof je naar het museum gaat en een uur blijft staren naar de receptie! We zijn geboren om te duwen, trekken en kruipen en moeten onze lichamen dus een verscheidenheid aan bewegingen geven. Verveling is de vijand."

Moving sounds better with you. @nicoleharrison @aiysha_hart #SBC

A video posted by The Skinny Bitch Collective (@russellsbc) on

 

DOE EEN DUTJE

"Onderzoek toont aan dat dutjes van 10 tot 20 minuten een zeer goed effect hebben op de herstellende werking van het lichaam en de geest, wat je weer zal helpen om vet te verbranden," zegt Bateman. Ook moedigt hij zijn discipelen aan om altijd om 22.00 uur in bed te kruipen.

Stretching out after one of my first SBC sessions in NYC.

A photo posted by The Skinny Bitch Collective (@russellsbc) on

 

VERMIJD FRUCTOSE VOORDAT JE TRAINT
Zo maximaliseer je het vetverlies. "Dat betekent dat er geen banaan voor of tijdens een sessie gegeten mag worden. Hetzelfde geldt voor suikerhoudende dranken. Vermijd ze als je ver wilt verbranden en je cognitieve hersenwegen open wil zetten," zegt Bateman.

De perfecte pre-workout brandstof? "Biologische koffie en kokosboter, plus vijf amandelen."

 De perfecte post-workoutmaaltijd? Je raadt het al: "Mager vlees of vis met groene groenten en quinoa."

But first...

A photo posted by The Skinny Bitch Collective (@russellsbc) on

 

Voeg dit aan je dieet toe voor een plattere buik:
> Gefermenteerde groenten, zoals zuurkool
> Kombucha
> Kefir
> Gekweekte butter
> Aloë vera en L-glutamine supplementen
> Bottenbouillon
> Komkommer
> Een probiotisch supplement - zoek naar degene met 3-5 miljard levende organismen met verschillende bacteriestammen.

Meer weten over The Skinny Bitch Collective? Check dan deze SBC workout.

Bron: elle.com