Van ons voor jou: een héle simpele work-out voor je billen

Met groot resultaat.

Meest gelezen

Helaas is een uurtje sportschool soms maar moeilijk in te plannen. Gelukkig kun je alsnog aan een stel goede billen werken met wat goede tips. Het enige wat je nodig hebt, is een oud paar, jawel.. panty's. En nee, niet om aan te trekken en er een rokje overheen te doen. Cosmopolitan tipt, we delen. Je doet het volgende:

Advertisement - Continue Reading Below

 

Stap 1: Je legt een knoop in de panty, zodat er een band ontstaat.  Je trekt hem goed aan zodat hij stevig aanvoelt.

Stap 2: Om hem steviger te maken, leg je een lus in de band voor het verdubbelingseffect. Zo is hij wat strakker en dus effectiever. 

Stap 3: Positioneer de band net boven OF onder je knieën.

Zit de band op de juiste plek? Dan begin je nu met de volgende oefeningen voor een perfect achterste!

Meest gelezen

Stap 1: Neem de sumo-squat houding aan. Dus buig door je knieën heen, houd je voeten wijd en naar buiten. Houd je bovenlichaam rechtop en je armen voor je borst.

Stap 2: In deze positie breng je je knieën bij elkaar en beweeg je ze vervolgens naar buiten, tot over je enkels. Vervolgens buig je je knieën weer naar binnen. Je rekt de band als het ware op.

Stap 3: Doe hetzelfde, maar nu met je andere been naar voren, zoals in de video te zien is. Doe deze oefening meerdere keren, bijvoorbeeld 5x per dag. Merk je dat het je gemakkelijk afgaat? Dan kun je het aantal opvoeren. Doe tussen elke sessie een break van 60 seconden.

Bron: Cosmopolitan