De trainer van Gigi Hadid heeft eindelijk verteld wat haar workout is

ZO krijgt ze dus haar abs.

Meest gelezen

Goed, eerlijk toegegeven: Gigi Hadid is natuurlijk het product van een hele goede genenpoel, maar het valt niet te ontkennen dat ze ondertussen ook héél hard werkt voor haar lichaam. Dit lichaam:

birthday week begins

A photo posted by Gigi Hadid (@gigihadid) on

Advertisement - Continue Reading Below

Meest gelezen

..securing the dock jump 👋🐠

A photo posted by Gigi Hadid (@gigihadid) on

Goed nieuws: Rob Piela, al twee jaar haar personal trainer, doet uit de doeken welke workouts Hadid doet om haar strakke buik te behouden.

The wig king @francogobbi1 worked his magic for the new issue of @magazineantidote - out soon x

A photo posted by Gigi Hadid (@gigihadid) on

Piela legt uit dat Hadids training uit vier essentiële dingen bestaat: ze bokst als cardiotraining, doet oefeningen op de grond om haar core te trainen, ze is consistent (ze bokst tot vier keer per week) en ze heeft een gezond voedingspatroon met heel weinig suiker.

Afijn: dit is haar trainingsschema.

1. Boksen als warming-up (10 minuten)

GIF

2. Crunches (40x, 3 sets)

GIF
Advertisement - Continue Reading Below

3. High-Intensity boksen (10 minuten)

GIF
Meest gelezen

4. Bicycle crunches (40x, 3 sets)

GIF

5. High-Intensity boksen (10 minuten)

GIF

6. Planking (60 seconden)

7. Leg raises (25x, 4 sets)

GIF

En daar heb je het. Gigi Hadids workout én bewijs dat zij heus ook moet werken voor dat prachtige lijf.

GIF

bron: Cosmopolitan