Dit doet Emma Stone voor haar figuur

Haar personal trainer zweert bij deze drie oefeningen.

Meest gelezen

Ze schittert in de met Oscar-nominaties overladen prent La La Land, waar wat wordt afge(tap)danst en gerend.

Kortom: om dit allemaal bij elkaar te boksen, moet Emma Stone wel een fit lijf hebben. Daar heeft ze hulp bij in de vorm van haar personal trainer Jason Walsh (die overigens ook een paar maanden heeft gedatet met Hillary Duff, maar dat geheel terzijde).

Advertisement - Continue Reading Below

Goed nieuws: hij deelde met People welke work-outs in het bijzonder hebben gewerkt voor Stone. Hij zweert bij drie full body work-outs. Waarvan akte, hieronder.

1. Deadlifts

'Deadlifts zijn een essentieel onderdeel van al mijn trainprogramma's, of ik nu mannen of vrouwen train. Deadlifts versterken namelijk al je grote spiergroepen,. Het is, kort gezegd, gewoon de effectiefste oefening die er is.'

2. Sled pushes

Minder makkelijk thuis te doen dan de deadlift; voor deze moet je echt naar de sportschool. Jason: 'Nog een oefening die al je grote spiergroepen traint, maar dan in een vorm waarin je één been tegelijkertijd inspant.'

Hier vind je 16 sled push- en sled pull-varianten.

Beginners zouden wandelend de sled moeten pushen, maar meer ervaren sporters kunnen 't tempo opschroeven.

3. Hip thrusts

Dit is de oefening die we allemaal gewoon thuis kunnen doen. Jason:

'Dit is misschien wel beste oefening voor je gluten, die de grootste en mijns inziens de belangrijkste spiergroep in je lichaam vormen.'

Wat je moet doen: lig op je rug op de grond, zet je voeten onder je knieën, breng je heupen omhoog zodat ze in één lijn komen met je knieën, en laat ze weer zakken tot de grond.

Kind kan de was doen. Moe ben je na een intensieve work-out van deze drie oefeningen overigens wel, als we deze foto van Emma Stone mogen geloven:

Maar hee - dan heb je ook wat.