Doutzen move over, moet Jenny from the block gedacht hebben toen ze besloot het royale aanbod van L‘Oréal Paris aan te nemen. De kersverse ambassadrice, die niet zo lang geleden het gezicht was voor Gucci Kids, maakt haar debuut met het haarproduct EverSleek, waarvoor het reclamefilmpje inmiddels is opgenomen.

J.Lo was deze week ook in het nieuws vanwege hele andere filmpjes >

Aan WWD vertelt Jennifer dat haar spotje heel persoonlijk is en dat hierdoor haar creatieve talenten worden benadrukt. 'De look en styling van het filmpje zijn volledig op Jens persoonlijkheid geïnspireerd en er is geen voice-over gebruikt', zo verklaart Cyril Chapuy, brand manager van L’Oréal Paris.

De commercial wordt 16 januari gelanceerd tijdens de Golden Globes. Meteen goede promotie voor Jennifers langverwachte nieuwe album Love dat op een nog onbekende datum in 2011 uitkomt.

Leuk: Op de Facebook pagina van L’Oréal kun je vanaf de lancering in behind-the-scenes materiaal checken of Jen haar diva-imago waarmaakt…