Niet de hele site is aangepakt, alleen het beautygedeelte heeft een fikse make-over gehad. Het is vooral interactiever, uitgebreider, leerzamer en leuker geworden.


Bekijk hier de s/s 2011 collectie van Dior >

Wat valt er zoal te doen?

- Spieken backstage. Niet alleen bij de commercial voor Miss Dior Cherie (geregiseerd door Sophia Coppola), maar ook bij de catwalkshows. Fijn.


- Lesjes make-uppen. De visagisten van Dior geven laten zien hoe je verschillende looks creëert.


- Dé veiling. Wij zijn gek op veilingen. Vooral als je er iets mee kunt winnen én tegelijkertijd een goed doel steunt. In dit geval kun je een ‘op Dior geїnspireerde reis’ naar Parijs winnen terwijl je Look Good…Feel Better – een goed doel voor kankerpatienten – en de American Cancer Society steunt. De veiling loopt tot 15 december. Andere prijzen zijn een reis naar het Dior-instituut op Sint Maarten en een make-over door een Dior show artist.

- Online shoppen van Diorspul. Geen gek idee tijdens deze koude en gladde dagen.

www.dior.com/beauty