Mannen vallen massaal in katzwijm wanneer je met Loverdose spritz. Tenminste, als het aan Diesel ligt. De nagelnieuwe geur van het merk moet dienst doen als heuse love potion, maar ruikt volgens ons gewoon heul lekker.

WAT ZIT ERIN?
Snif, snif. Wij ruiken mandarijn, steranijs, en vanille. Ook in de mix: jasmijn, gardenia bloemblaadjes, amber en hout. Wij zijn hooked.

DE NAAM
Loverdose staat voor ‘een overdosis aan liefde’ (inkoppertje). Om de naam waar te maken heeft Diesel moleculen in de geur verstopt die de hypothalamus – het deel van de hersenen dat gaat over aantrekkingskracht en verlangen – stimuleren. Een knap manspersoon op ’t oog? Een wolk Loverdose doet mogelijk wonderen.

Karl Lagerfeld heeft ook een nieuw reukwater, Karleidoscope >

HET BOEGBEELD
Gezicht van Diesels kersverse geur is Ashley Smith. De 20-jarige Texaanse doet denken aan Brigitte Bardot gemixt met Lara Stone (want: spleetje tussen voortanden). Ondanks de lengte van de blondine (1.72 m) is ze ‘t model du moment en loopt ze op het plankier bij o.a. Chanel en Balenciaga. Geen peanuts. Voor Diesel kroop Ashley voor de camera van fotograaf Sølve Sundsbø die ook achter de Loverdose-campagnefilm zit.

Diesels Loverdose ligt vanaf 15 september in de parfumerieschappen vanaf € 44,73 (30 ml).

Een voorproefje? Bekijk hieronder de making of van de Loverdose-campagne:

youtubeView full post on Youtube