Dat wordt hollen! Want vanaf vandaag is menig parfumerie een bijzonder keurig reukwater rijker. De signatuurparfums van Tommy Hilfiger, Tommy en Tommy Girl, worden verrijkt met een preppy twist en worden Eau de Prep gedoopt.


PREPPY TWIST
Het o-zo vertrouwde Tommy Girl-flacon kennen we immers inmiddels wel. En daarom besloot het team achter de geuren de All-American look een ietwat preppy twist te geven. Hoe? Het logo heeft bij de vrouwelijke versie een rood en bij de mannelijke versie een blauw tintje gekregen. Daarnaast kreeg de dop een gouden tint incluis een lintachtige band in blauw, rood, wit en zwart. Tot slot siert er op de flacon een look-a-like familiewapen-embleem in goud.


Liefhebbers van de geur hoeven niet te treuren: aan de samenstelling van de geur zelf is niets veranderd. Het flesje staat nu slechts nóg beter op de kaptafel.


Vanaf vandaag in uw parfumerie voor € 47,05 (for her, 50 ml) en € 43,50 (for him, 50 ml).


Dolce & Gabbana luiden de herfst sensueel in met The One Lace Edition >