Tijdens een feestelijke ceremonie in het Amsterdamse Hotel Okura werden gisteren de Beauty Astirs 2011 uitgereikt. Dit zijn de prijzen die de Vereniging van Cosmeticajournalisten toekent aan de beste cosmeticaproducten van het jaar.
Onder de winnaars: de Burberry make-upcollectie, die werd uitgeroepen tot het beste cosmeticaproduct van 2011 in het segment luxe make-up. De jury: ‘werkelijk alles klopt aan deze lijn: de verpakking, de uitstraling, de texturen, de kleuren.’
Dat oordeel mag je serieus nemen, want de jury bestaat uit 40 toonaangevende beautyredacteurs, waaronder ELLE's fabuleuze Stefanie Bottelier.
Welke andere producten haalden de favorietenlijst? Bekijk de lijst hieronder en je weet het.
Winnaars Beauty Astirs 2011
BEST SKINCARE
Luxury brands: Lancôme Visionnaire Advanced Skin Corrector
Mass market: Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector
BEST FRAGRANCE WOMAN
Luxury brands: Tom Ford Violet Blonde eau de parfum
Mass market: Yves Rocher Moment de Bonheur eau de parfum
BEST MAKE-UP
Luxury brands: Burberry Beauty Make-Up
Mass market: Rimmel Kate Moss Lasting Finish Lipstick
BEST BODY
Luxury brands: Philips Lumea
Mass market: Vichy NutriExtra Crème
BEST HAIR
Luxury brands: Rahua Amazing Beauty Shampoo & Conditioner
Mass market: Andrélon Verrassend Volume Droogshampoo
BEST SALON BRAND
Dermalogica Ultra Calming
BEST NICHE
Snowberry Bright Defence Skincare
BEST BEAUTY DISCOVERY 2011
Luxury brands: La prairie Cellular Power Infusion
Mass market: Innéov Zongevoeligheid Voedingsconcentraat
Meer beautynieuws lees je hier >