Het is allemaal een kwestie van timing in de beautywereld. Naar verluidt komt er in januari een einde aan Drews langlopende Covergirl-contract (sinds 2007). Een uitgelezen moment voor de koddige kindster van weleer om een eigen beautyproject de wereld in te slingeren. Een make-uplijn van A tot Z door Drew zelf bedacht, in samenwerking met de Italiaanse cosmeticaproducent Intercos, aldus zekere ‘bronnen’.

BEAUTY & BRAINS
Het is de eerste keer dat een compleet make-upmerk from scratch exclusief ontwikkeld wordt voor de Amerikaanse prijsvechter. Het ligt voor de hand dat naast het ontwikkelen en het in de markt zetten van de make-uplijn, de actrice ook haar mooie voorkomen in de strijd gooit om de lijn tot een succes te maken. Helaas houden zowel Wal-Mart als Drew Barrymore tot op heden de kaken stijf op elkaar.

 
Naast het sieren van menig campagnebeeld (Lancôme, Cover Girl) heeft de kersverse moeder (Drew beviel begin deze maand van dochter Olive) eerder al een actieve rol achter de schermen gehad in het beautyvak. Zo was ze als co-creative director medeverantwoordelijk voor het produceren van de televisiecampagnes van Cover Girl. Een heel andere tak van sport, maar desalniettemin méér dan alleen een mooi bekkie, die Drew.

Drew Barrymore lust-em wel en brengt haar eigen Pinot Grigio naar het wijnschap >