Waar in oktober de kaken stijf op elkaar bleven over het hoe en wat van een mogelijke make-uplijn is het nu een en al spraakwater bij Drew Barrymore en haar compagnons Wal-Mart en Maesa Group. Lustig wordt er op los gejubeld over de 181 producten tellende Flower-lijn die per januari in maar liefst 1509 Wal-Marts verkocht wordt.

ECHTE LUXE
Voor Drew was dit project een buitenkansje, de actrice nam pauze vanwege de komst van haar dochter Olive en haar contract bij cosmeticagigant Cover Girl liep ten einde. Zo had ze afgelopen jaar alle tijd om zich met alle aspecten van de lijn te bemoeien: van kleur en ingrediënten tot het assortiment en de verpakking. Met Flower wil de actrice de gewone mensch échte luxe brengen. Dat is dan ook de reden waarom het merk in de winkels van de prijsvechter komt te liggen. ‘We willen dat het in handen komt van de mensen,' legt ze uit.

 
Flower ligt vanaf januari in de schappen bij Wal-Mart en wordt ook via de website van de winkel verkocht. Om zelf de spullen in handen te krijgen zul je helaas de grote plas over moeten.

Verklap mij Emma Stones beautygeheimen >