Na de eerste geur van Jimmy Choo uit 2011, die simpelweg de naam ‘Jimmy Choo’ meekreeg, lanceert het luxelabel in februari de rieker Flash. Volgens creatief directeuren van Jimmy Choo, Sandra Choi en Simon Holloway, roept Flash de belofte, de opwinding en de sfeer van het uitgaan op. De spanning die je ervaart op de rode loper. Het plezier van de nachtclub en de glamour van het verkleden.

En om dat gevoel te versteken moest er natuurlijk een feestelijke flacon worden gecreëerd. Zie daar: een fles geïnspireerd op een modernistische kroonluchter uit de seventies. De kleur van het flesje is trouwens afkomstig van de ultraviolette lichten van een nachtclub.

HOE RUIKT-IE?
De tweede geur van Jimmy Choo is een zonnige geur, gebaseerd op een boeket van witte bloemen. Het opent met roze peper, mandarijn en aardbei en heeft in het hart noten van jasmijn en witte lelie.

Voor de campagne sloegen ze bij Jimmy Choo Natasha Poly aan de haak. Topfotograaf Steven Meisel legde het Russische topmodel op de vloer van een – hoe kan het ook anders – nachtclub voor het winnende shot.

Jimmy Choo Flash ligt vanaf februari 2013 in de winkel. Prijzen variëren van € 27,50 voor de showergel tot € 90,50 voor een 100ml-flacon.