Winnaars Beauty Astirs 2012

Gisteravond werden in het Okura Hotel in Amsterdam de beste beautyproducten van het afgelopen jaar beloond met een Beauty Astir. Onder de grote winnaars: Clinique, Moroccanoil, Aveda, L’Oréal en Essie.

Meest gelezen

Welke beautyproducten, die het afgelopen jaar op de markt kwamen, verdienen het om in de spotlights te worden gezet? Een jury vol deskundige beautyjournalisten bepaalden het gisteren tijdens de jaarlijkse uitreiking van de Beauty Astirs. En hoewel je de winnende producten allemaal al eens voorbij zag komen op ELLE.nl, zijn wij niet te beroerd deze knappe beauties nogmaals belichtten. We sommen de eerste prijs-winnaars even voor je op.

Advertisement - Continue Reading Below

 

BESTE HAARVERZORGINGSPRODUCT

> Luxe segment: Moroccanoil Light Treatment – een olie die je haar weer laat glanzen.
> Mass market: John Frida Full Repair collectie – boosters voor overbehandeld haar.

 

BESTE MAKE-UP

> Luxe segment: Clinique Chubby Sticks Moisturizing Lip Color Balm – een gekleurde lippenbalsem boordevol antioxidanten om de lippen te beschermen en te hydrateren.
> Mass market: Essie nailpolish collectie – knappe nagellak in alle mogelijke kleuren van Essie Weingarten die de overstap maakte van een nichemarkt naar de drogisterij.

Meest gelezen

 

BESTE LICHAAMSPRODUCT

> Luxe segment: Aveda Stress-Fix collectie – een serie rustgevende en stressverminderende bodyproducten.
> Mass market: Nivea Onder De Douche Body Lotion – handig, snel en een vondst waar veel over gesproken werd.

 

BESTE HUIDVERZORGINGSPRODUCT

> Luxe segment: Philosophy skincare collectie – huidverzorgingslijn van hoogstaande kwaliteit, waarbij fun en feelgood samengaan, dankzij de verpakkingen met grappige namen en inspirerende spreuken.
> Mass market: L'Oréal Paris Revitalift Laser X3 – gezicht crème die hetzelfde resultaat belooft van een professionele laserbehandeling.

 

BESTE PARFUM

> Luxe segment: Guerlain La Petite Robe Noire – een commercieel concept voor het traditionele Guerlain, maar slim én lekker.
> Mass market: Lady Gaga Fame - Van de extravagante, zoete geur die van zwart verandert in een transparante vloeistof tot de indrukwekkende flacon in klauwvorm, verwijzend naar haar fans, en de slim opgezette spraakmakende campagne vooraf.

 

BESTE ONTDEKKING

> Luxe segment: Kevin Murphy Color.Bug – net toen de trend hair chalking (de roze/paarse/groene dip-dye) haar intrede deed, stond Kevin Murphy al paraat. Timing!
> Mass market: La Roche-Posay Redermic Corrigerend Concentraat – anti-aging product met een formule die zo is samengesteld dat nu elke huid, zelfs de meest kwetsbare, van de vele anti-aging voordelen kan profiteren. Na een paar weken smeren zie je rimpels verzachten, zeker de hardnekkige, diepe op het voorhoofd of de verticale op de bovenlip.

 

Deze beautyproducten wonnen onlangs een ELLE International Beauty Award >