James Franco voor Gucci’s nieuwe geur

Oh nee, wij krijgen nóóit genoeg van James. En Team Gucci gelukkig ook niet. Voor haar nieuwste mannengeur Made to Measure legde ze James Franco vast op de gevoelige plaat.

Naast acteren, regisseren, fotograferen en ontwerpen is de creatieve duizendpoot ook niet vies van een beetje modellenwerk. Eerder gooide James zijn looks al in de strijd voor de geuren Gucci by Gucci en Gucci by Gucci Sport (zwembadscène in strak zwart t-shirt, kan je niet zijn ontgaan) en nu doet-ie het nog eens dunnetjes over.

 

WINNING TEAM

Het nieuwste reukwater draagt – net als vrouwelijke tegenhanger Gucci Première, waar Blake Lively het gezicht van is – de naam van een collectie van het modehuis. De customized suit, shirt and shoe service werd in 2011 gelanceerd met niemand minder dan, jawel, James als gezicht. Niet echt een verassing dus dat hij ook voor dit parfum plaats neemt voor de camera.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Deze week werd de allereerste Gucci menswear flagshipstore geopend in Milaan >

 

‘Met zijn gave om klassieke en eigentijdse stijlen op een individuele manier samen te laten smelten is James de personificatie van de Made to Measure-man,’ aldus creatief directeur Frida Giannini. Ook James zelf is zeer te spreken over de samenwerking met Gucci. Dat kan ook haast niet anders, onlangs maakte hij met regiseusse Christina Voros een documentaire over het modehuis en diens leading lady.

 

EAU DE FRANCO

En dan nu de hamvraag, hoe ruikt de nieuwe rieker? Met topnoten van onder andere bergamot, nootmuskaat en jeneverbes is het een kruidige, oriëntaalse geur met een basis van leer en amber. Gucci Made to Measure verschijnt in augustus in de schappen en is verkrijgbaar vanaf € 52.