Hij is out in the open. En so gorge. We hebben het over het campagnebeeld van Giorgio Armani’s nieuwste rieker, luisterend naar de naam Si. Maar dat kan haast niet anders, met de klasssieke schoonheid van de Australische actrice Cate Blanchett, die als hagelnieuw boegbeeld (naar verluidt met het duurste contract uit de beauty-industrie!) werd gestrikt.

MANNELIJK VS. VROUWELIJK
Maar dan de hamvraag: hoe ruikt die nieuwe geur uit de Armani-stal dan eigenlijk? Welnu. Gekozen werd voor drie hoofdingrediënten; nectar van zwarte bessen, chyprétoetsen en muskushout. Maar ook vanille, fresia, roos en patchoeli doen mee. ‘Wat ik zo lekker vind aan de geur is de mix van het mannelijke en het vrouwelijke,’ liet Cate aan ELLE weten tijdens de lancering in Milaan. ‘Je ruikt een heel aantrekkelijke zoetheid die niet té zoet is.’

 
Armani koos voor een klassiek doch minimalistisch flacon om het goedje in te verkopen, dat aansluit op de stijl van eerdere parfums van Armani. Vanaf september staat Giorgio Armani Si in de beautyschappen vanaf € 60 voor 30ml. En er is ook een bodymilk en douchegel.

 
Lees in ELLE’s septembernummer (dinsdag in de winkel) ons hele interview met Cate Blanchett!

Marc Jacobs brengt niet alleen zijn eerste make-uplijn uit, maar opent vandaag ook maar meteen een heuse beauty store >