Suki, BFF van Cara Delevingne, heeft naast de hoofdrol in de nieuwe Sass and Bide-campagne nu dus ook een job voor Cara’s voormalige werkgever te pakken. En niet zomaar één. Nee, creative-director Christopher Bailey heeft grootste plannen met de nieuwe ruiker waar Suki het gezicht van wordt. Brit Rhytm zal namelijk de grootste parfumlancering van het modehuis ooit(!) zijn. In oktober zullen op geheime locaties in Londen, New York en Singapore concerten worden gegeven ter ere van de gezinsuitbreiding van Burberry’s parfumfamilie.

MODIEUZE MUZIEK
Dat Burberry in zee gaat met rockers is niet zo heel gek. Het merk heeft namelijk een rijke geschiedenis aan muzikale samenwerkingen. Remember Tom Odells optreden tijdens de a/w 2013-show? En sinds vorig jaar biedt het label opkomend Brits muziektalent een podium in de vorm van Burberry Acoustic, waarvoor hot and upcoming muzikanten op bijzondere locaties hun akoestische noten ten gehore brengen.

Oja niet geheel onbelangrijk; via de campagnewebsite kun je kans maken op een ‘Access All Areas’-ticket voor een van de drie optredens. Waar wacht je nog op!

Zien hoe Suki al eerder poseerde voor H&M?

Bekijk hieronder de videocampagne met Suki Waterhouse en George Barnett.

youtubeView full post on Youtube