Scoop! Vivienne Westwood voor Lush

Vreugdedansjes zijn gepast bij heuglijk mode- en/of beautynieuws. Helemaal als het mode- én beautynieuws betreft. Modeontwerpster Vivienne Westwood verruilde haar ontwerptafel eenmalig voor een samenwerking met cosmeticamerk Lush.

Lush, dat je ongetwijfeld kent van de heerlijk ruikende vegetarische en handgemaakte zepen en crèmes, voegt geen bijzonder modische zeep aan haar arsenaal toe. Queen of Punk Vivienne Westwood ontwierp voor het merk een heuse Climate Revolution furoshiki. Een wat? Een soort doek slash sjaal waar je je zepen in kunt verpakken, maar die je met hetzelfde gemak om je nek of in je haar knoopt. Vinden we leuk.
            
FACE OF WAR
De furoshiki’s zijn verkrijgbaar in camel en lichtroze en zijn beide bedrukt met ‘The Face of War’, een ontwerp van Westwood dat de strijd tegen klimaatverandering symboliseert. Daarnaast zijn de modische hebbedingen met de hand gedrukt op biologisch katoen. Goed om te weten, nietwaar?
         
CLIMATE REVOLUTION FUROSHIKI’S
Vivienne Westwood over de samenwerking met Lush: ‘Ik zeg altijd: koop minder en koop betere kwaliteit – zodat wat je aanschaft, blijft. Deze Climate Revolution furoshiki’s kunnen een leven lang meegaan. En minstens zo belangrijk: wanneer je deze furoshiki koopt, steun je de klimaatrevolutie die hard nodig is.’
           
De Climate Revolution furoshiki is vanaf maandag 18 november te koop bij Lush. Maar let op: er zijn maar 50 stuks in omloop. Via de webwinkel van Lush Nederland zijn er 10 stuks beschikbaar.
             
Speciaal voor de fans van natuurlijke cosmetica tippen we rozenbottelolie >
               

Advertisement - Continue Reading Below