En dat is bijzonder, want Bobbi Brown is niet het type make-up merk dat om de haverklap een celeb inschakelt als boegbeeld. Sterker nog: alleen Katie Holmes kreeg tot nu toe die taak, die haar stokje nu dus overdraagt aan (of deelt met – zoveel is nog niet duidelijk) Kate Upton.
 
EIGEN REGELS CREËEREN
Waarom Bobbi Brown voor Kate Upton koos: ‘Kate trok mijn aandacht – niet alleen omdat ze ongelofelijk mooi is, maar ook omdat ze zich comfortabel in haar lichaam voelt, een gezonde uitstraling heeft en vol positieve levensenergie zit; ook is ze een vrouw die haar eigen regels creëert,’ aldus Brown.

Kate Upton is ook in haar nopjes met haar nieuwe klus: ‘Bobbi is een Amerikaans succesverhaal – ze creëerde een internationaal merk vanuit het idee dat vrouwen mooi kunnen zijn door zichzelf te zijn; dit vind ik een prachtige filosofie,’ zo spreekt Upton. Weten we dat ook weer.
 
PAARDENSHOW
Leuk is overigens ook het bijbehorende filmpje waarin Kate Upton onder andere vertelt over het prille begin van haar modellencarrière. ‘Het was bij een paardenshow in Texas. Ik was twaalf jaar en werd opeens aangesproken. Ik was toen nog te klein, dus toen ik vijftien was liep ik opnieuw een modellenbureau binnen.’ Check ‘m zelf hieronder.

Lees hier wie Escada inschakelde als nieuw gezicht >

youtubeView full post on Youtube