Driewerf hoera: het über-Britse label Burberry zal vanaf volgend jaar ook een heuse skincare-lijn op de markt brengen. Tijdens een persconferentie deze week lieten de hoge piefen van Burberry weten de beautymarkt te willen veroveren met smeersels en andere huidverzorgingsproducten, zo weet WWD te melden.

SPIEGELTJE, SPIEGELTJE AAN DE WAND
De skincare-lijn klinkt als een logisch gevolg; in 2010 heeft het label een make-uplijn gelanceerd. En niet zonder succes. Met hun goedlopende parfums, cosmeticalijn en geplande huidverzorgingslijn hoopt Burberry in de top 10 van luxe huidverzorgingsmerken terecht te komen.

Verder laat John Smith, chief operating officer van Burberry, weten in onderhandeling te zijn met meerdere producenten en mogelijke partners. Verwacht wordt dat de huidverzorgingsproducten in 2015 gelanceerd zullen worden. Wij kunnen niet wachten!

Daarnaast lanceert Burberry in september van dit jaar nog een nieuw parfum voor vrouwen >