ScarJo is next: de ode aan Marilyn Monroe gaat dóór

Na Rita Ora als Marilyn in de najaarscampagne van Roberto Cavalli, wringt ook de wulpse Scarlett Johansson zich in Marilyn-esque poses om de make-uplijn van Dolce & Gabbana aan de vrouw te brengen.

Vorig jaar nog werd ScarJo door Harper's Bazaar omschreven als de Marilyn Monroe van nu. En zie hier wat die quote haar heeft opgeleverd: een campagne als de iconische actrice.

Wist u trouwens dat Marlilyn Monroe als een van de eersten de 'naked dress' op de mode-kaart zette? >

Uiteraard geen campagne zonder video. Check 'em hieronder. De 29-jarige Scarlett zegt zelf over de hele ervaring tegen People: 'De shoot wat geweldig, alsof we aan een korte film werkten, wat onverwacht was, maar wel erg leuk. Een soort van ode aan Marilyn.'

Advertisement - Continue Reading Below

Afijn, kijk zelf. En wij zijn benieuwd wie de volgende Marilyn look alike zal zijn.

Dolce & Gabbana komt met een huidverzorgingslijn die je wil hebben. Echt. >