Doutzen Kroes gaat he-le-maal naakt voor Calvin Klein

Calvin Klein heeft een nieuwe geur te vieren – Reveal – en doet dat met een helemaal blote Doutzen Kroes.

Meest gelezen

Náákt, ja. Eerder schoof Kroes al voor de lens voor de vrouwenversie van Reveal, samen met acteur Charlie Hunnam (die ene die bijna Christian Grey zou worden). We zagen toen een bijna nakende Hunnam, maar nu de rollen zijn omgedraaid voor de mannencampagne van Reveal is Doutzen dus hélemaal naakt. Poe.

De campagne is geïnspireerd  op de thema’s verleiding en voyeurisme – ah, aap uit de mouw – en dus zien we het koppel in een hooggelegen appartement met see-through gordijnen. Net als de vrouwencampagne stond fotografenduo Mert Alas & Marcus Piggott achter de lens.

Advertisement - Continue Reading Below

NOTHING COMES BETWEEN ME AND MY CALVINS
Echt verrassend is het niet: Calvin Klein is nooit vies geweest van een beetje provocerend naakt en kent een geschiedenis van gewaagde campagnes en blote celebs. De spraakmakendste uit het verleden op ’n rij, waarbij vergeleken deze van Kroes bijna kinderspel is.

> 1980: Misschien wel de befaamdste reclameprent van Calvin Klein is die waar een 15-jarige Brooke ShieldsDo you know what comes between me and my Calvins? Nothing’ prevelt. Richard Avedon legde haar vast in wijdbeense pose.             

Meest gelezen

> 1992: Herb Ritts fotografeerde Mark Wahlberg en een zeventienjarige Kate Moss – beiden topless, Moss op de schoot van Wahlberg. Hij schoot ook nog een filmpje van de twee, waarin ze wat heen en weer hupsen en Wahblerg zijn statement maakt: ‘The best protection against aids is to keep your Calvins on.’ We hadden net een heftig aids-decennium achter de rug.

> 1993: Krap een jaar later zien we voor parfum Obsession Kate Moss – zo lijkt het – wat gedrogeerd ‘obsession’ fluisteren, in een door Mario Sorrenti geschoten film. Gewaagd, omdat Kate Moss destijds juist werd gezien als het boegbeeld van heroin chic, een look die – op zijn minst – drugsgebruik suggereert. Er hoorde ook een campagnefoto bij: een naakte Kate Moss. Van voren.

> 1995: Calvin Klein lanceerde zijn eerste unisex-parfum, CK One, en deed dat door jonge tieners in provocerende poses vast te leggen. Tijdschrift Forbes noemde het de slechtse campagne van het jaar en zelfs Bill Clinton bemoeide zich met het ‘pornografische schandaal’.      

 

Doutzen Kroes onthult haar health-geheimen aan ons >