Dat Naomi Watts er op 46-jarige leeftijd nog waanzinnig uitziet moge duidelijk zijn. Slim van L'Oréal Paris dus om de mooie blondine te charteren als boegbeeld.

De Australische schittert vanaf nu naast 'onze' Doutzen Kroes, Blake Lively, Eva Longoria en nog heel wat andere beauty's in de nieuwste campagnes van L'Oréal. Uiteraard is het Franse beautymerk dolblij met hun nieuwste aanwinst:

'Naomi is the symbol of genuine and radiant beauty. Her seemingly fragile exterior contrasts with the fierce determination that has driven her career to great heights. Luminous, sincere and charismatic, she embodies the essence of a Woman of Worth. Her timeless beauty has made her the perfect woman to endorse our ultimate skincare innovation, Revitalift Filler.' Aldus Cyril Chapuy, Brand Global President van L’Oréal Paris, in de persverklaring.

Naomi's eerste klus is dus voor het anti-ageing product Revitalift en dít is de eerste foto...

Nose, Lip, Mouth, Hairstyle, Skin, Chin, Forehead, Shoulder, Eyebrow, Eyelash,

 
Een prachtig plaatje, als je het ons vraagt. Naomi Watts zelf is dan ook in haar nopjes met de samenwerking:

'I am deeply honoured to join this inspirational brand. L’Oréal Paris has been telling women for decades that they are "worth it" – this is not a slogan, it’s an inspirational mantra. L’Oréal Paris embodies much more than legendary products, it also promotes self-affirmation, self-confidence and allows each and every woman to value herself no matter what her age, background or nationality.'

Intussen slaat Mila Kunis de handen ineen met Gemfields voor een heel speciaal project >