Van Eva Mendes tot Scott Eastwood; de beautyindustrie houdt van Hollywood

Who needs models? Nieuw in het rijtje Hollywood-sterren die hun gezicht lenen aan een beautymerk: Sarah Gadon is het nieuwe uithangbord van Armani Make-up, Scott ‘zoon van’ Eastwood showt zijn best features voor Davidoff Cool Water en Eva Mendes gaat aan de slag voor cosmeticalabel Circa.

Meest gelezen

SARAH GADON X ARMANI MAKE-UP
De knappe 27-jarige actrice is gestrikt door Giorgio Armani als het nieuwe gezicht van Armani Make-up. De ontwerper roemt de Canadese om haar klassieke schoonheid, blonde lokken en sprekende ogen. Aan WWD laat Linda Cantello (Armani’s internationale make-upartiest) weten: ‘Sarah has the most amazing skin I have ever seen.’

En we kunnen beide geen ongelijk geven als we naar het eerste beeld van Gadon voor Armani Make-up kijken. In juni zal de campagne (geschoten door Sølve Sundsbø) wereldwijd gelanceerd worden.

Advertisement - Continue Reading Below

 
SCOTT EASTWOOD X DAVIDOFF COOL WATER
De zoon van Clint Eastwood kan een nieuwe modellenklus op zijn cv bijschrijven; de 28-jarige acteur slash model mag zich het nieuwe wereldwijde boegbeeld noemen van de klassieke herengeur Davidoff Cool Water

Meest gelezen

Het is niet de eerste keer dat Scott Eastwood zijn looks voor de camera showt, de knapperd heeft eerder model gestaan voor oa Hugo Boss en – hoe kan het ook anders – Abercrombie & Fitch. Maar ook on screen boert de jonge Eastwood-telg goed; hij heeft in meer dan twintig films gespeeld – waaronder Clint Eastwoods Flags of Our Fathers en naast Brad Pitt en Shia LaBeouf in Fury. Dat belooft dus ook veel goeds voor de televisiecommercial van Davidoff Cool Water.

 
EVA MENDES X CIRCA
Last but not least Eva Mendes: de nieuwbakken moeder is niet alleen het gezicht, maar ook de nieuwe creatief directeur van cosmeticamerk Circa. Mendes heeft samen met Circa een make-uplijn ontwikkeld, die verkrijgbaar zal zijn in de schappen van de Amerikaanse drogisterijketen Walgreens.

De make-uplijn is geïnspireerd op old Hollywood glamour en ontwikkeld om professionele make-up voor iedere vrouw, van iedere etniciteit toegankelijk te maken. Mendes – die naar eigen zeggen alles wat ze nodig heeft op beautygebied bij de drogisterij haalt – laat aan WWD weten: 'Because I’m Cuban-American, it was really important to me to have colors that service all types of ethnicities.'

Of de 133(!)-stuks tellende make-upcollectie ook in Nederland verkrijgbaar gaat zijn is nog niet bekend.

 

 
Zien: het vrouwelijk schoonheidsideaal door de eeuwen heen >

Tom Ford speelt de hoofdrol in zijn eigen campagne >

Duik achter de schermen bij de nieuwe prachtfilm van Natalie Portman én Anton Corbijn voor Miss Dior >