David Beckham slaat de handen ineen met Biotherm

David Beckham neemt nu ook een duik in de beautywereld.

Meest gelezen

Zijn we altijd errug blij als de nieuwe campagnefoto's van David Beckham voor H&M binnendruppelen (om déze reden dus), nu kunnen we nóg meer van Becks gaan genieten. De 41-jarige knapperd slaat de handen ineen met beautymerk Biotherm.

Biotherm Homme en David Beckham hebben zojuist een langetermijnsamenwerking aangekondigd, waarbij ze onder andere samen een gloednieuwe lijn met verzorgingsproducten voor mannen zullen ontwikkelen. De collectie, die uit zowel huidproducten als andere dagelijke verzorgingsproducten bestaat, wordt volgend jaar, in 2017, gelanceerd. Hiermee wordt Becks meteen de állereerste wereldwijde ambassadeur van Biotherm Homme.

Advertisement - Continue Reading Below

Waarin we de Brit het eerste zullen zien schitteren? Een campagne voor Aquapower, die hopelijk in zomerse sferen (lees: zwembroek. Lees: geen shirt) geschoten is.

David zelf is in ieder geval in zijn nopjes met de nieuwe samenwerking en kan niet wachten om zijn beautyproducten op de plank te krijgen:

'Ik kijk erg uit naar de samenwerking met Biotherm Homme. Ik was al langer aan het denken over de ontwikkeling van een huidverzorgingslijn, en toen ik in gesprek raakte met Biotherm viel alles op zijn plek. Ze zijn net zo ambitieus als ik, en we kijken ernaar uit om iedereen binnenkort de vruchten van onze samenwerking te kunnen laten zien.'

Meest gelezen

Ook bij Biotherm Homme kunnen ze niet wachten om aan de slag te gaan. David Fridlevski, General Manager van Biotherm, laat in de persverklaring weten:

'De samenwerking tussen Biotherm Homme en David Beckham zal de grenzen voor huidverzorging voor mannen verleggen, en de leidende positie van ons merk versterken. Het is de eerste keer dat een mannelijke beroemdheid met zijn statuur een huidverzorgingslijn heeft ontwikkeld. We zijn er trots op dat David Beckham voor ons als partner heeft gekozen om zijn visie op huidverzorging te ontwikkelen, en het verheugt ons zeer hem als onze nieuwe merkambassadeur te verwelkomen.'

Tja, wie beter dan OG metroman David Beckham om mannen massaal aan de crèmes te krijgen? Hij was immers de eerste voetballer (sorry Ronaldo) die van het veld een ware catwalk maakte en iedere maand met een ander coiffure op de proppen kwam. Sommigen geslaagder dan anderen, maar hé, hij krijgt een A voor effort:

 

We kunnen niet wachten op die eerste foto's van Golden Balls, eh, David Beckham, voor Biotherm Homme.