Fans van Forever 21 weten vast wel dat de modeketen ook een kleine beautysectie heeft. Lipgloss? Check. Handige blotting papers? Dubbelcheck. Een betaalbaar spiegeltje? Dingdingding.

Nu vind je al het beautyspul vaak een beetje verspreid tussen de rekken kleding en bij de kassa, maar daar gaat verandering in komen. Want, hou je vast, de dochters van de oprichters van Forever 21, Esther en Linda Chang , openen een heuse Forever 21-beautywinkel!

Conversation, Gesture, White-collar worker, pinterest

Mogen we je voorstellen aan: Riley Rose. De beautyversie van Forever 21, waar je alleen maar lastig verkrijgbare beautyproducten en lifestyleitems zult vinden.

Esther en Linda Chang laten aan Refinery29 weten dat het een 'beauty wonderland' zal worden voor de 'millennials en Gen-Zs', en gericht zal zijn op mensen die nu vooral hun cultfavorieten online shoppen. De winkel zal dan ook allerlei high-end digitale features hebben, waardoor je nieuwe producten — van haarproducten tot make-upitems — makkelijk kunt vinden en testen en, uiteraard, meteen via social media kunt delen.

Linda Chang vertelt daarover aan Refinery29:

'We know our customer can open her phone and research anything she sees in our store within seconds, and we embrace this reality by empowering her to explore our offerings through digital and social moments throughout the store.'

Verwacht dan ook dat de winkel vol zal gaan liggen met beautycultfavorieten, zoals Lime Crime, Lemonhead L.A., Lipland, B.By Banila, Dearpacker en Nuca. Wel een bummer: in Nederland kunnen we nog niet gaan genieten van Riley Rose. De eerste winkel zal op 30 september haar deuren openen in Californië en eind 2017 zullen ze pas gaan uitbreiden. Stay tuned dus...

instagramView full post on Instagram