Fans van Kylie Jenners make-uplijn weten dat het nogal een hassle is om aan de producten te komen. Vooral als je in Europa woont.

Shoulder, Muscle, Arm, Joint, Human body, Talent show, Hand, Chest, Barechested, Performance, pinterest

Welnu, er is hoop. Kylie maakt namelijk bekend dat ze de handen ineen slaat met Topshop en met heuse Kylie Cosmetics pop-upshops komt, speciaal voor de feestdagen.

instagramView full post on Instagram

Kylie Jenner heeft zich met Kylie Cosmetics tot nu toe alleen op online gefocust — afgezien van een eigen pop-upshop hier en daar — en haar samenwerking met Topshop is dus een unicum. Wel een beetje jammer voor ons hier in Nederland: de pop-upwinkels zullen alleen in Amerika openen en de collectie zal niet op de Topshop-site verkocht worden.

Forehead, Eyebrow, Hairstyle, Nose, Cheek, Ear, Child, Photo caption, Gesture, pinterest

Maar, voor wie een lieve tante/kennis/vriendin in Amerika heeft wonen, lees vooral verder. Kylie zal vanaf 20 november pop-upstores openen in de Topshop-winkels in Los Angeles, Atlanta, Houston, Las Vegas, Miami, Chicago en New York. Daar kun je je tegoed doen aan alles wat Kylie Cosmetics inmiddels te bieden heeft, zoals de befaamde lipkits, oogschaduwpaletten, blushes en highlighters.

Kylie Jenner laat aan WWD weten over de samenwerking met Topshop:

'My brand is all about empowering young women, and giving them confidence through makeup, and I feel that Topshop shares that same mission. My own pop-up shops have been so successful and I can't wait to bring the Kylie Cosmetics Pop-up experience to more of my fans across the country.'

De 20-jarige Kylie Jenner heeft bovendien ook acht exclusieve lipsticks voor Topshop ontwikkeld, die je in twee pakketten van vier kunt kopen.

Sir Phillip Green, de grote man achter Topshop, is in ieder geval al in zijn nopjes met de samenwerking:

'The whole team, everybody, loves what she's doing. We think it's very, very, very much our customer and we thought we'd give it a shot. Nothing's ever been done with anybody else so we wanted to give it a go. We like to do what nobody else does. We like to be first. We are planning a proper pop-up with all her visuals — not just a few things on the shelves.'