Leg een bommetje onder de boom

Hoe breng je met een parfum meer schoonheid de wereld in? Viktor&Rolf laten het zien. I-de-aal voor onder de kerstboom.

Tien jaar geleden kwam een lang gekoesterde wens van Viktor&Rolf uit: een parfum creëren dat de wereld een betere plek kan maken. Die wens kwam uit met Flowerbomb.

Beauty als uitgangspunt

AdvertisementConceptuele glamour, provocatieve couture en onverwachte elegantie zijn de pijlers van Viktor&Rolf; het ontwerpersduo dat al jaren aan de internationale top staat. Het uitgangspunt dat overal aan ten grondslag ligt, is om samen beauty te creëren en de wereld mooier te maken. Flowerbomb is daar een tastbaar bewijs van.

Advertisement - Continue Reading Below

Positieve boodschap

Maar Flowerbomb is meer dan een fijn parfum. Het designduo wilde een geur ontwikkelen die de kracht in zich heeft een positieve boodschap te verspreiden. Een overvloed aan bloemen als wapen, om de wereld met schoonheid en fantasie te bombarderen, zodat negatieve in positieve energie omgezet kan worden. Mooi streven, toch?

Granaat van glas

De fles, een granaat van diamantglas, maakt van een negatief symbool iets positiefs; beauty en luxe. Ook het campagnebeeld, dat is geschoten door Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, is al tien jaar onveranderd en even iconisch mysterieus als provocatief. Flowerbomb is inmiddels met recht een klassieker.

More From advertorial
1 articles

Feest!

Flowerbomb geeft je een dagelijkse dosis positiviteit en krijg eens in de zoveel tijd een nieuw jasje als limited edition om ons scherp te houden en ervoor te zorgen dat we altijd en overal schoonheid blijven zien. Want soms mogen we daar best even op gewezen worden.

Flowerbomb is verkrijgbaar vanaf € 51 en een heerlijk cadeau voor een vriendin, familie of gewoon voor jezelf.

Dit artikel is mogelijk gemaakt door Viktor&Rolf