FOUTJE, BEDANKT
De printcampagne voor Chloé’s nieuwste geur Love, Chloé zorgt voor wat schaamrood op de makers kaken. Op de enorme billboardversie van de advertentie draagt Raquel Zimmermann, het gezicht van het parfum, een riem. Niks mis mee, lijkt ons. Kleine kanttekening: de riem is van YSL en niet van Chloé. Oeps.

De s/s 2011 show van Chloé al gezien? >


De foto’s zijn geschoten door Neerlands trots, fotografenduo Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin.


HOE RUIKT ‘IE?
Ondanks het schoonheidsfoutje verdient Love, Chloé een ereplaatsje op de beautytafel. De mix van oranjebloesem, roze peper en een vleugje iris, hyacinth, heliotroop en muskus zorgen voor een heerlijk verleidelijke, poederige geur. Klinkt goed.

Bij een verleidelijke geur hoor een verleidelijk kapsel. Test ‘m in ELLE.nl’s make-overtool >


Voor Love, Chloé betaal je € 69,95 voor 50ml Eau de Parfum. Vanaf nu hier te koop.

> Eau de Parfum 75 ml: € 87,50
> Douchegel 200 ml: € 32
> Bodylotion 200 ml: € 38
> Deodorant spray 100 ml: € 28

MAKING OF LOVE, CHLOÉ CAMPAGNE